Poznaję nowe tereny

Czwartek, 1 lipca 2010 · Komentarze(0)
Brożec - Kromołów - Rozkochów - Nowe Kotkowice - Głogówek - Dzierżysławice - Racławice Śląskie - Laskowice - Olszynka - Słoków - Olbrachcice - Biała - Solec - Gostomia - Nowa Wieś Prudnicka - Czartowice - Golczowice - Sysłów - Wawrzyńcowice - Kujawy - Strzeleczki - Dobra - Steblów - Pietna - Brożec
Najpierw zauważyłem, że zaczęto rozbiórkę cegielni w Głogówku:
Cegielnia w Głogówku aktualnie jest w rozbiórce © matmatyk

Potem długo jechałem bez robienia fotek, aż do Racławic Śląskich. Tam tak jak w wielu innych polskich miejscowościach stoi prawie nieużywany, zdewastowany dworzec kolejowy:
Racławice Śląskie - dworzec PKP © matmatyk

Tam też zrobiłem sobie krótką przerwę. Następne zdjęcie w miejscowości Słoków:
Słoków - pomnik ofiarom I i II Wojny Światowej © matmatyk

kamień w takim rogu wygląda ciekawie. A w Gostomii można zobaczyć takie cudo:
Dziwny dom w Gostomii © matmatyk

warto zgrócić uwagę na ten balkonik po prawej stronie budynku:
Dziwny budynek w Gostomii © matmatyk

przystanek PKS w Strzeleczkach, gdzie zrobiłem sobie ostatnią przerwę:
Nowy przystanek PKS w Strzeleczkach © matmatyk

Temperatura na trasie wahała się od 28st C ok 17:30 do 24st C ok 20:40 gdy przyjechałem do domu.
P.S. Teraz w statystykach zauważyłem, że była to jak na razie moja najdłuższa wycieczka w tym roku :)