Wyjazd na Zieleniec

Sobota, 23 lipca 2011 · Komentarze(0)
Duszniki-Zdrój - Zieleniec - Duszniki-Zdrój

Na Zieleniec pojechałem starą drogą (wyjazd Wojska Polskiego z Dusznik), a przy torfowiskach skręciłem w prawo (pieszy szlak zielony, rowerowy niebieski). Niestety ścieżka była dosyć wąska, a w dodatku zamieniła się w strumyk. Ok. 400m musiałem rower podprowadzić. Na Zieleńcu przerwa na zjedzenie prowiantu z ciepłą herbatą pod schroniskiem (które niestety jest zamknięte):
Widok na Zieleniec spod schroniska PTTK Orlica © matmatyk

Niechynne niestety :( schronicko PTTK Orlica na Zieleńcu © matmatyk

Jeszcze jeden widoczek na Zieleniec przy wyjeździe szosą w stronę Kudowy:
Widok na Zieleniec od północy © matmatyk

Zjazd w kierunku Dusznik szosą i w miejscu, gdzie czeskie szlaki rowerowe łączą się z polskimi - skręt na czarny szlak rowerowy w kierunku Dusznik (Podgórza). To w sumie najfajniejszy fragment całej wycieczki - dosyć stromy zjazd w terenie, częściowo szlakiem zamienionym w strumyk. No i ... pierwsze salto na rowerze :D
Na szczęście tylko stłukłem kolano i cały ubrudzony od błota przyjechałem do domu.