Wyjazd do Wrocławia

Poniedziałek, 29 sierpnia 2011 · Komentarze(0)
Kategoria 50 - 99
Brożec - Żywocice - Krapkowice - Gwoździce - Rogów Opolski - Dąbrówka Górna - Zimnice Wielkie - Prószków - Nowa Kuźnia - Domecko - Dziekaństwo - Chmielowice - Żerkowice - Mechnice - Chróścina - Wrzoski - Karczów - Skarbiszów - Borkowice - Skorogoszcz - Buszyce - Łosiów - Strzelniki - Pawłów - Brzeg - Brzezina - Lipki - [PKP] - Wrocław
Na 19:00 musiałem być we Wrocławiu, więc postanowiłem wybrać się na rowerze, niestety z domu wyjechałem troszkę zbyt późno. Kilka szczegółów z trasy:
10:50 - wyjazd z Brożca
11:50 - Prószków, pierwsza pauza
13:15 - Skarbiszów, po drodze tracę trochę czasu w podopolskich wioskach (głównie Chmielowice) na znalezienie trasy.
14:05 - Łosiów, uzupełnienie wody w bidonach przy spożywczaku
14:50 - Brzeg, dłuższa przerwa na obiad. Naleśniki z serem pyszne były. Wyjazd ~15:55
16:25 - dojazd do stacji PKP Lipki, po 15 minutach jadę pociągiem do Wrocławia. Bilet na rower kosztuje więcej, niż mój!
17:55 - jestem na miejscu u kolegi

Niestety jeszcze w Peugeocie nie mam licznika, więc dystans wg Google Maps, a czas jazdy orientacyjny.