Powrót do domu

Środa, 31 lipca 2013 · Komentarze(0)
Kategoria 100 i więcej
Wrocław Karłowice - Radwanice - Siechnice - Marcinkowice - Stanowice - Oława - Godzikowice - Gać - Brzeg - Łosiów - Buszyce - Skorogoszcz - Borkowice - Skarbiszów - Karczów - Wrzoski - Opole - Folwark - Boguszyce - Źlinice - Zimnice Wielkie - Dąbrówka Górna - Rogów Opolski - Gwoździce - Krapkowice - Żywocice - Brożec

Dzisiaj było wszystko - kondycja, moc, motywacja, ambicja, pogoda i brak problemów. Jednym zdaniem - ponad setka z bardzo dobrą średnią.
A było tak...
Wczoraj zdecydowałem, że Peugeota dobrze by było odwieźć do domu. Może nie każdy wie, ale Przewozy Regionalne od niedawna za rower liczą sobie 7zł (a nie 4,5zł jak dawniej). Między innymi dlatego zamiast brać rower w pociąg postanowiłem pojechać na nim do domu.
Wstałem o 5:00, wyjechałem z Karłowic o 5:55. Ponad pół godziny zajęło mi przebicie się przez Wrocław w kierunku Opola. Około 7:15 bez zatrzymywania się przejechałem przez Oławę, a o 8:00 dotarłem do Brzegu, gdzie pod zamkiem zrobiłem sobie dłuższą (ok 20min) przerwę na drugie śniadanie. Po zrobieniu kilku fotek wpadłem z powrotem na DK 94 i pomknąłem w kierunku Opola, gdzie zameldowałem się ok 10:15. Zmieniłem drogę na DK 45 i po odpoczynku przy Żabce pojechałem w kierunku Krapkowic. Jednak pod taśmociągiem w Zimnicach zjechałem z krajówki i aż do domu jechałem drogami bocznymi.

Wyjazd tak z rana był bardzo dobrym pomysłem, bo aż do Opola temperatura była bardzo komfortowa. Natomiast po drugim odpoczynku upał (ok 30 st w cieniu) doskwierał już dosyć mocno.
Trasy samej w sobie nie polecam, just nudno, ciągle wyprzedzają samochody (niektóre nie zachowują przepisowego dystansu od rowerzysty).